Partnernyilvántartó, feladatkezelő ügyfélkapu rendszer


Előzze meg versenytársait! Használjon on-line ügyfélkapu rendszert az ügyfelei naprakész tájékoztatására! A könyvelő cégek gyakran szembesülnek azzal a problémával, hogy az ügyfeleik tőlük várnak naprakész információkat a cégük aktuális gazdasági helyzetéről. A könyvelők ezeket az információkat pedig gyakran különböző csatornákon email, fax, pen-drive küldik el részükre. Ez viszont nem egyszerű mert le kell menteni az adatokat vagy a listákat(ha lehetséges) majd email-ben továbbküldeni, ami sokszor meg sem érkezik vagy elkeveredik az elküldése nehézkes átláthatatlan. Erre a problémára kínál megoldást a rendszerünk, amely egy felhő alapú on-line működésű platform független(bármilyen operációs rendszeren) böngészőben futó on-line alkalmazás. A program reszponzív megjelenítést használ (optimális megjelenést biztosít bármilyen eszközön) tehát telefonon, tablet-en vagy tetszőleges Internetes eszközről és operációs rendszer alól elérhető felhasználónévvel és jelszóval. (Pl. Andorid, IOS,Linux, Windows, Mac)Jogosultság alapú tehát több felhasználó is dolgozhat vele egy időben nincs helyhez kötve a használata. Lehetőség van benne ügyfélkapu kapcsolattartást és a partnerek kezelésére is, ami azt jelenti, hogy akár az ügyfelek is bejelentkezhetnek és csak a saját adataikat és bejegyzéseiket láthatják. A program összeköthető dropbox felhő tárhellyel is.








Adatközlésre feltöltheti az ügyfele:

-Áfalistáját, áfa bevallást
-Főkönyvi kivonatot
-Vevői szállítói analitikát
-Mérleg eredmény, beszámolókat
-Adhat és kaphat feladatokat (akár a számlákat is felöltheti)


Tulajdonságok:

-Partnerek adatainak nyilvántartása
-Partnercsoportok
-Feladatok felvitele, feljegyzéssel és ütemezéssel
-Ügyintézők, userek kezelése
-Projektek kezelése
-Státuszok kezelése
-Emlékeztetők kezelése, naptárral
-Emlékeztető email küldése megadott napokon belül ismétlődően, email sablonokból.

A feltöltés egyszerű kezelést biztosít az ügyfélnek is a kliens program telepítése után bármilyen fájlra kattintva jobb klikk küldés ügyfélkapura és kész.

A segítségével felveheti a partnernyilvántartóba a saját ügyfeleit felhasználóként és be is jelentkezhetnek hozzárendelheti az általuk látható céget (egyet vagy akár többet is). Így ha az ügyfél bejelentkezik az on-line felületen akkor csak a saját partner adatait és a hozzá tartozó feladatokat dokumentumokat és feljegyzéseket látja, sőt a saját figyelmeztetéseit is pl fizesse be az áfát (ezt ön felviszi neki és erről email-t kap). Tehát pl alkalmas arra, hogy ön felvigye az X kft-nek feladatként és csatolt állományként az Áfa befizetést adott határidőre és csatolja mellé pl az áfa listát erről ön és az ügyfél is figyelmeztető email-t kap. Ha az ügyfél belép akkor letöltheti a saját áfa listáját, és vagy a főkönyvi kivonatot, a vevői szállítói analitikát, bérlapokat vagy amit Önök oda feltöltenek neki így pl nem kell email-ben küldözgetni hanem a könyvelő ügyfélkapun elérhetővé válik. Ütemezhet feladatokat emlékeztetővel ami a naptárba is belekerül. (PL küldje el a számlákat a könyveléshez, fizesse be az áfát stb.) Beállítható, hogy erről emlékeztető email-t küldjön a rendszer megadott időközönként pl két naponta, amíg a feladatot le nem zárja. Ha az ügyfél belép akkor a saját cége adatait látja és bármikor le tudja tölteni pl pdf-ben az Áfalistáját, áfa bevallást Főkönyvi kivonatot, Vevői szállítói analitikát, Mérleg eredmény, beszámolókat stb. Könyvelő program együttműködés A rendszer alkalmas külső könyvelő programból való adatfogadásra pl, a listát amit a könyvelő programból lekér a rendszer automatikusan feltölthetné az adott cég könyvtárába ahonnan az ügyfél azonnal letölthetné. (Önnek csak egy menüpontot kell lefuttatnia és az ügyfele máris elérheti a legfrissebb adatokat listákat melyeket Ön elérhetővé tesz számára.


Könyvelő program együttműködés

A rendszer alkalmas külső könyvelő programból való adatfogadásra pl, a listát amit a könyvelő programból lekér a rendszer automatikusan feltölthetné az adott cég könyvtárába ahonnan az ügyfél azonnal letölthetné. (Önnek csak egy menüpontot kell lefuttatnia és az ügyfele máris elérheti a legfrissebb adatokat listákat melyeket Ön elérhetővé tesz számára.


Jogosultsági szintek:


Főadminisztrátor:

Felvehet kezelőket és kioszthat jogokat(pl letilthatja, hogy a partnerből töröljön vagy felvegyen újat), letilthat menüpontokat, letilthatja ki melyik partner adatait láthatja, láthatja a loggolást kezelői műveletekhez


Adminisztrátor:

(nem vehet fel új kezelőket, viszont módosíthatja az userek jogait) letilthat menüpontokat az usereknek, letilthatja az usereknek ki melyik partner adatait láthatja (pl letilthatja, hogy a partnerből töröljön vagy felvegyen újat)


User:

legalacsonyabb jogosultság (pl neki tiltható menüpont, hogy melyik partnerek adatait és feljegyzéseit láthassa, a partnerből töröljön vagy felvegyen újat)


Ha felkeltettük az érdeklődését itt tudja kipróbálni:

Admin bejelentkezés:
http://partnernyilvantarto.hu
user: admin
jelszó:admin
User bejelentkezés(ügyfél csak a saját cégét látja)
http://partnernyilvantarto.hu
user: user
jelszó:user



Néhány a müködést bemutató videó:

(A többi a youtube csatornán megtekinthető)



  • <