Partnernyilvántartó, feladatkezelő ügyfélkapu rendszer
 

Előzze meg versenytársait! Használjon on-line ügyfélkapu rendszert az ügyfelei naprakész tájékoztatására!


A könyvelő ügyfélkapu rendszer egy böngészőben futó o-nline alkalmazás, amely  optimális megjelenést biztosít bármilyen eszközön, tehát telefonon, tablet-en vagy bármely Internetes eszközről. Így valamennyi operációs rendszer alól bárhonnan elérheti és egyszerre akár több felhasználó is dolgozhat vele egyidőben. (felhasználónévvel és jelszóval). Használható: Andorid, IOS,Linux, Windows, Mac operációs rendszereken is.


A könyvelő cégek gyakran szembesülnek azzal a problémával, hogy az ügyfeleik tőlük várnak naprakész információkat a cégük aktuális gazdasági helyzetéről. A könyvelők ezeket az információkat pedig gyakran különböző csatornákon email, fax, pen-drive küldik el részükre. Ez viszont nem egyszerű mert le kell menteni az adatokat vagy a listákat(ha lehetséges) majd email-ben továbbküldeni, ami sokszor meg sem érkezik vagy elkeveredik az elküldése nehézkes átláthatatlan. Sokszor előfordul, hogy az ügyfelei egyedi lekérdezéseket kimutatásokat, beszámolókat szeretnének. A papír alapú számlák könyvelése helyett automatikusan importálná a számla adatokat, könnyedén emelné be az ügyfelei által kiállított nagy mennyiségű számlát a könyvelő programjába. Vagy Felhő alapú tárhelyen szeretné biztonságban tudni az adatait. Szeretné időszakosan ellenőrizni az esetleges könyvelési hibákat az adataiban.
Erre a problémára kínál megoldást a rendszerünk

 

Adatközlésre feltöltheti az ügyfele

- Áfalistáját, áfa bevallást

- Főkönyvi kivonatot

- Vevői szállítói analitikát

- Mérleg eredmény, beszámolókat

- Adhat és kaphat feladatokat (akár a számlákat is felöltheti)


Tulajdonságok:

- Partnernyilvántartás, ügyfélfiókok kezelése

- Feladatkezelés, feladatkiosztás

- Ütemezett feladatok, emlékeztetők naptár funkciókkal

- Üzenőfal, email sablonokkal, közös dokumentumkönyvtár sablonokkal

- Vezetői kimutatások ügyfeleknek, könyvelőknek audit.xml-ből

- Dokumentum megosztó szolgáltatás e-mailküldéssel egyszerűen

- Felhő alapú adatmentés (könyvelő program adatainak mentése)
- Számlaimport külső számlázóból könyvelő programba kézi rögzítés helyett
- Kettőskönyvelő programból exportált könyvelési hibaellenőrzés audit xml alapján

 

Lehetőség van benne ügyfélkapun keresztüli kapcsolattartásra és a partnerek kezelésére is, ami azt jelenti, hogy akár az ügyfelek is bejelentkezhetnek és csak a saját adataikat és bejegyzéseiket láthatják. A program összeköthető dropbox felhő tárhellyel is. A rendszer segítségével nyilvántarthatja ügyfeleit, feladatait, dolgozóit, emlékeztetőket írhat, naptár és üzenőfal funkciót használhat.


További Tulajdonságok:
- Partnerek adatainak nyilvántartása
- Partnercsoportok
- Feladatok felvitele, feljegyzéssel és ütemezéssel
- Ügyintézők, userek kezelése
- Projektek kezelése
- Státuszok kezelése
- Emlékeztetők kezelése, naptárral
- Emlékeztető email küldése megadott napokon belül ismétlődően, email sablonokból.

A feltöltés egyszerű kezelést biztosít az ügyfélnek is a kliens program telepítése után bármilyen fájlra kattintva jobb klikk küldés ügyfélkapura és kész.


Könnyedén küldhet ügyfeleknek bármilyen állományt, erről az ügyfele e-mailben értesítést kap. A feltöltés felhasználóbarát és egyszerű elég ha csak behúzz a böngészőbe amit szeretne elküldeni az ügyfélnek
. A rendszer értesítést küld az ügyfelének e-mailben  egyedi sablon levél alapján-, amelyből az ügyfél értesül, hogy új állomány érkezett a könyvtárába.  
Ha az ügyfél bejelentkezik az on-line felületen akkor csak a saját partner adatait és a hozzá tartozó feladatokat dokumentumokat és feljegyzéseket látja, sőt a saját figyelmeztetéseit is pl fizesse be az áfát (ezt ön felviszi neki és erről email-t kap). Tehát pl alkalmas arra, hogy ön felvigye az adott ügyfélnek feladatként és csatolt állományként az Áfa befizetést adott határidőre és csatolja mellé pl az áfa listát erről ön és az ügyfél is figyelmeztető email-t kap. Ha az ügyfél belép akkor letöltheti  a saját áfa listáját, és vagy a főkönyvi kivonatot, a vevői szállítói analitikát, bérlapokat vagy amit Önök oda feltöltenek neki így pl nem kell e-mailben küldözgetni hanem a könyvelő ügyfélkapun elérhetővé válik.

Ütemezhet feladatokat emlékeztetővel ami a naptárba is belekerül. (PL küldje el a
számlákat a könyveléshez, fizesse be az áfát stb.) Beállítható, hogy erről emlékeztető email-t küldjön a rendszer megadott időközönként pl két naponta, amíg a feladatot le nem zárja. Ha az ügyfél belép akkor a saját cége adatait látja és bármikor le tudja tölteni pl pdf-ben az Áfalistáját, áfa bevallást Főkönyvi kivonatot, Vevői szállítói analitikát, Mérleg eredmény, beszámolókat stb.


Nincs rugalmas vagy éppen az ügyfelei igényeit kielégítő vezetői kimutatás a könyvelő programban? Nálunk igen. Audit.xml-ből egyedi riportok készíthetők diagramokkal, egyedi dátum intervallumban, vagy főkönyvi számokra.

Elege van a havonta érkező töménytelen nyomtatott számla fáradtságos rögzítéséből?  Erre is van megoldásunk!
Automatikus számlakönyvelési rendszer.

Adatai mostantól biztonságban lehetnek. Felhő alapú adatmentés (könyvelő program adatainak mentése felhő tárhelyünkre)

Kettőskönyvelő programból exportált könyvelési hibaellenőrzés audit xml alapján. Ellenőrizze könyvelési adatait a programunk segítségével. (A programunk vizsgálja a nem létező számlaszámokat amelyre könyveltek,értékek és a bruttó különbözik,ha üres sorok vannak a számlatükörben, ha a számlatükörben valamely tétel duplán szerepel, tartozik követel oldal azonos,a rögzítés dátuma eltér az adott évtől,többször szerepel ugyanaz a bizonylatszám, dátum és összeg, kiegyenlítésnél kapcsolódó bizonylat hiányzik)
 

Könyvelő program együttműködés
A rendszer alkalmas külső könyvelő programból való adatfogadásra pl, a listát amit a könyvelő programból lekér a rendszer automatikusan feltölthetné az adott cég könyvtárába ahonnan az ügyfél azonnal letölthetné. (Önnek csak egy menüpontot kell lefuttatnia és az ügyfele máris elérheti a legfrissebb adatokat listákat melyeket Ön elérhetővé tesz számára.

Jogosultsági szintek:

Főadminisztrátor
Felvehet kezelőket és kioszthat jogokat(pl letilthatja, hogy a partnerből töröljön vagy felvegyen újat), letilthat menüpontokat, letilthatja ki melyik partner adatait láthatja, láthatja a loggolást kezelői műveletekhez

Adminisztrátor
(nem vehet fel új kezelőket, viszont módosíthatja az userek jogait) letilthat menüpontokat az usereknek, letilthatja az usereknek ki melyik partner adatait láthatja  (pl letilthatja, hogy a partnerből töröljön vagy felvegyen újat)

User: legalacsonyabb jogosultság (pl neki tiltható menüpont, hogy melyik partnerek adatait
és feljegyzéseit láthassa, a partnerből töröljön vagy felvegyen újat)

Ha felkeltettük az érdeklődését itt tudja kipróbálni:

Admin bejelentkezés
http://partnernyilvantarto.hu/Default.aspx
user: admin
jelszó:admin

User bejelentkezés(ügyfél csak a saját cégét látja)
http://partnernyilvantarto.hu/Default.aspx
user: user
jelszó:user

 

      
 

     


 

Általános bemutató:

 

Könyvelő ügyfélkapu rendszer dokumentum fájlmegosztó szolgáltatás


Bemutató az egyedi kimutatásokról audit.xml alapján.
 


További videók:


Felhasználók felvitele
https://youtu.be/aK7adlJrVtA

Felhasználók partnerekhez való kapcsolása:
https://youtu.be/ykeWlNJX788

Beállítások menüpont bemutatása:
https://youtu.be/pVmulQvsYsc

Ügyfélkapu témák
https://www.youtube.com/watch?v=r3Y_gp1lDq0

 

A rendszer bérleti konstrukcióban elérhető, a bérleti díj tartalmazza a szoftver támogatást és a felhő alapú szerver havi díját is.

Jelenleg 20.000 ft. / hó áron érhető el a rendszer.

 

Tel: 06/70 427-0280
info@it-solutions.hu